torsdag 29 november 2007

times goes by so slowly for those who wait ..

tick tick.. (boom?)
klockan går så sjukt sakta, och jag önskar det bara kunde smälla till så att klockan visade runt 12.50. däromkring kommer nämligen min mat in, när jag sitter där i en mjuk skinnfåtölj på aroom. åh, det ska bli så gott. jag kan redan nu utnämna det till dagens höjdpunkt. utan någon som konkurrens.

riktigt skitväder här igen, förövrigt. som vanligt den senaste tiden, känns det som. regnar et inte så, snöar det. helt värdelöst. antingen slask eller snö. usch.
man blir helt deprimerad när det är mörkt ute från morgon till kväll. det känns så meningslöst på något sätt.

nä, sluta klaga var det ja.
ska i alla fall en sväng till eskilstuna sen, udner min spanskalektion. ett besök hos kära harry, och sedan en sväng på stan står på schemat. nä, nu ska jag lyssna på hives och fortsätta längta till kl 13.
puss & nyp i stjärten.

Inga kommentarer: