onsdag 7 november 2007

åter, och åter igen.

efter diverse trista upplevelser, såsom utpressning och mordhot från vissa icke-nämda personer, så är det nog bäst att ta upp bloggandet på den vanliga nivån igen.
ska faktiskt bli ganska skönt att komma in på lite rutiner nu, och jag ska försöka skirva så mycket jag hinner och orkar, så att ni kan vara nöjda och glada därute.

på grund av min alldeles för långa paus i skrivandet, så kommer jag inte berätta massa jag har gjort, det vore dessutom allt för ointressant. men jag kan ju säga så mycket som att snön har täckt strängnäs marker på riktigt för första gången. imorse när klockan ringde (eller ja, mobilen vibrerade lite lätt) och man såg ut genom fönstret så var allting snötäckt och det virvlade runt massa snö i luften. vackert, jovisst, men tråkigheten och depressionen vinner på förlängning med ett stolpe-in-skott.

förutom detta, finns ingenting nämnvärt att säga. kanske förutom att älskade fredrik blivit lite av en kändis i bloggvärlden. han blev publicerad på aftonbladet idag, tack vare hans eviga sport-nördande. vet inte om jag ska vara stolt eller gråta. kolla in och bedöm själva, istället.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/championsleague/article1185921.ab

Inga kommentarer: