onsdag 21 november 2007

.. nu ska du få din en överraskning din lilla fis.


jag tänkte bara passa på att tala om hur fantastiskt stolt jag är över att ha sådana vänner som jag har. idag var jag och emma galet spontana när vi drog hem en sväng till henne efter es-mötet. vi drog en fika, en kopp té & sockerkaka.
dessutom överraskade jag henne, den försovda lilla tösen, med att komma och våldgästa henne på lunchen. ett sms från mig till henne -"nu ska du få dig en överraskning din lilla fis". och så ett pling på dörren.
detta ledde till att emma bjöd på galet god thai-mat från tuna park. yummie.

vilken rar liten vän jag har, alltså. och det är bara en av många. åh, shit. redan avspark?! nationalsången trumpetas, gotta run.
update - 34 sekunder och vi gjorde mål. jag hann knappt ta mig ned för trappen. gör oss stolta nu.

Inga kommentarer: