måndag 19 november 2007

när du känner dig stressad och pressad

åh, vilken galen helg det har varit. skulle jag skriva allt jag gjort så skulle världens alla databaser krascha sönder på grund av överbelastning, så jag begränsar mig lite.

fredrik kom ju redan i torsdags, och det blev en riktig slappardag. dagen därpå var det dags för skola, där de sista två lektionerna försvann i och med min casting till the singing bee i sthlm. det gick vägen, och jag gick vidare till slutcasting/provnspelning på söndagen.
fredagskvällen tillbringades sedan i emmas nya lya, där det var alldeles galet som vanligt. bilder finns att beskåda i emmakermark's bilddagbok, om intresse finns.
lördagskvällen och dagen tillbringades mestadels i sängen, alternativt soffan, halvsovande igenom fotbollsmatchen. varför ska alltid det som är bra på teve börja så sent ?

söndagen for vi till sthlm igen, för slutcasting. en blandad skara människor, med allt från världens femininaste kille till en trettioåring med en kanin tatuerad på armen. det gick ganska bra, och inom två veckor får jag beskedet.

nehe, dags för lite italienska-plugg. därefter en cappuchino eller en kopp té i soffan.
so long, suckers.

2 kommentarer:

Fredrik Larsson sa...

Haha va, trettioåring med kanin på armen, hade hon tjocka kvinnan det? :O Missade ju lilla jag.

Jag älskar dig <3

elin linnéa sa...

haha, jadu. hon mer krullet ja.
jag tror det var en kanin i alla fall. en grön sak med stora öron, haha.
älskar dig !