söndag 11 november 2007

ka(mera)putt

ja, som den något luddiga rubriken lyder, så är min kamera kaputt. eller ja, det är minneskortet som gjort sitt för denna gång. åh, jag blir så irriterad, när man har som minst pengar så verkar allt man äger knaka..

förövrigt är jag nyss hemkommen från mormor och morfar, som bjudit på galet god middag. innan dess tog vi en sväng förbi hjälte-farfar i katrineholm innan vi for hemåt. det blev en biltur med hives i högtalarna, något som uppskattas av hela familjen åhlén. man känner på sig att allting börjar närma sig nu. den fjärde december nästa månad är det dags att löka sönder igen. åh, som jag älskar den här världen.

nehe, godvänner. dags för favoriten i rutan, miami ink. undrar om min sourcream(surkräm?)-onion chipspåse vill göra mig sällskap?

dagens bästa: emmanutte flyttar in i en egen party-etta. samt att fredrik kommer i veckan.
dagens sämsta: vädret, vintern. så. jävla. överskattat.

Inga kommentarer: