fredag 30 november 2007

gröt i skorna

det är massa slaskigt och blött ute, idag igen. vilket i sin tur resulerar i att jag går runt med gröt i mina futtiga bianco-stövlar. nej, ibland trivs man inte med tillvaron.
hade som sagt mateprov det första jag hade på morgonen. gick sådär, så vi får se vad resultatet blir..

ikväll bär det av till sthlm, en sväng med fredrik först. kanske kolla på julskyltningen på nk, elelr bara ta en latte på bellamans. det visar sig. sedan blir det tunnelbananen ut till brommaplan, för vidare guidning mot ekerö. där blir det fest i dagarna två, men ikväll blir det troligtvis väldigt lungt. lite tjejmys kanske. kan bli riktigt skoj, och dessutom väntar jag mig inget annat heller.

tjänade förövrigt sek 800 :- igår, vilket gjorde elin till en rik och glad dam. tillvaron kanske inte är så pjåkig trots allt.. synd bara att allt tar slut på en gång. hur som helst, så ska jag försöka att prioritera ett nytt minneskort till kameran än, när jag äntligen har råd.
eller .. har jag det?

Inga kommentarer: