torsdag 22 november 2007

dagens melodi

usch, vilken galet bra musik jag har fått tag på.
eller ja, det var min eminenta vän emil som skickade lite ljungblut till mig, vilket är bland det bästa jag hört. otroligt härlig musik, thing's that make you go woho!

det har avrit en ganska konstig dag idag faktiskt. varför, kan jag tyvärr inte gå ut med såhär, och faktiskt inte över huvud taget. det är något bara jag vet, och möjligtvis två stycken andra. kryptiskt och hemligt får bli dagens melodi. och jag trivs, trots det konstiga.
dessutom börjar min överraskning till nästa helg göra sig klar. jajjemen, mina vänner, det kommer bli en storslagen helg på ekerö. med massa skratt och muppiga fasoner som alltid med det gänget. och ja, jag hoppas min surprise kommer att göra susen. och vet ni vad?, det tror jag faktiskt .. jag är så nöjd att jag nästan vill skryta om den redan nu, men det vore för trist.

thorns is what you're made of
so many others feel the same
it burns when you touch me touching a flame

Inga kommentarer: