lördag 10 november 2007

snö of sweden


efter en tårfylld natt, i goda vänners sällskap, var det otroligt skönt att krypa ned i sängen. en lång sovmorgon fick jag också, vilket uppskattas galet mycket. ingen galen lillebror som kom och väckte mig genom att hoppa på mig, eller något i den stilen. bara sömn.

snart är det dags att gå och kleta på lite smink, fixa till kalufsen, och sedan bär det av till mitt gamla goa katrineholm. det blir till att hälsa på goda vänner till familjen, samt en sväng förbi min älskade farfar. ska faktiskt bli riktigt mysigt.
ni får därför ha överseende med att detta eventuellt blir dagens enda inlägg.

förövrigt så föll snön ned på riktigt igårkväll och i natt. runt två-tre decimeter tjockt är det vita täcket nu. och jag vill bara gråta sönder och dö.

Inga kommentarer: