tisdag 9 oktober 2007

övrdriven trötthet och rinnande ögon.

det är morgonens melodi.
efter att ha sovit i mer eller mindre två timmar på hela natten, så känner jag mig mer död än levande nu på morgonen. mina ögon har runnit och haft sig, och jag vet inte om jag håller på att bli sjuk. igen.

snart klar med min mastodont-uppsats i historian, som ska vara inne senast tolvslaget inatt. endast lite avslutande som ska fixas, och eventuell avkortning, men sedan är jag minsann klar. känns skönt att få bort det ur huvudet. världens tyngd känns genast lite lättare. dessutom har jag fastnat rejält för grupptrycket, och skaffat mig någonting som hela sverige (och hela världen?) redan legat före med en längre tid - visst är det väl facebook jag talar om. så, jag ska försöka göra allt jag kan för att inte fastna i det träsket, utan jag ska istället föröska skriva så mycket som går ..

(och eftersom jag inte skrev något igår) gårdagens bästa: helt klart när fredrik wikingsson fick för sig att smaka på sig själv. med ett glas vin och lite balsamico går tydligen allt ned.
gårdagens sämsta: plugget. heltklart. utan diskussion. alla kategorier.

Inga kommentarer: