onsdag 17 oktober 2007

en vecka på en dag.

nyss avslutat ett prov i datakunskap, som knappast kunde vara enklare.
var lite skrajsen, eftersom jag inte kunnat plugga någonting*, men det ordnade sig riktigt bra, tror jag.
*ja, min dator har kraschat och är förmodligen inte tillbaka förrän sent nästa vecka. jag behöver den!

hur som helst, så har jag ingenting att göra hemma. nu märker jag evrkligen hur beroende jag är av den. igår till exempel, satt jag och förgyllde min dag med en sådan vuxen sak som tidningsläsande, samt novellskrivande med ungefär sjuttioelva koppar té. läste tidningar från en vecka tillbaka, bara för att ha någonting att göra. en vecka på en dag, liksom.
upptäckte att jag missat en hel del, bland annat att mitt kära hellacopters lägger ner efter kommande skiva. himla trist, tycker jag. men man får väl helt enkelt rock'n'rolla till de gamla godingarna de gjort istället, nöja sig med det gamla.

börjar längta efter helgen ordentligt mycket nu! på fredag blir det kalas hos min kära frida som blir ett år äldre (grattis, grattis) och på lördag morgon - kl 08.30! - bär det av till väst, till göteborg. även där blir det galej för hela slanten tillsammans med allt spanienfolk. huh, om dagarna kunde springa på lite fortare..

tänkte avsluta detta med ett litet grin, ett böl.
jag saknar dig fredrik.
dubbel-böl.

1 kommentar:

Fredrik Larsson sa...

JAG SAKNAR DIG MED ELIN!!!