tisdag 16 oktober 2007

bort med det dumma.

åh, ännu en dag i skolan på schemat.
känns inte alltför roligt med tre timmars svenska, och historialektion och italienska på det. usch. senare ikväll bär det av till lärcenter med emma för lite datakunskaps-plugg, allting ska minsann sitta imorgon!

i övrigt, så händer ingenting speciellt just i veckan. det galna matteprovet på fredag får bara allting att se tyngre ut än vad det egentligen är, men sådant är jag ganska van vid. alldeles för höga krav på mig själv är inget vidare .. men jag kan inte få bort de bara så där heller.
hur som helst, så är jag i alla fall lite gladare än vad jag varit på sista tiden. det har varit några dagar nu, då jag varit nere på botten i tron om att inte kunna komma upp på ett tag, men efter några ansträngade simtag är man alltså uppe nu. vad denna formsvacka berodde på ska vi nog inte ta upp här, för det blir bara .. mjäk.
nej, bort med det dumma.

nehe ni, dags för lite novellanalyser nu. måste få någonting gjort på dessa svenskatimmar. datorn därhemma är förresten lika död som kurt cobain, så räkna inte med massa inlägg förrän den är fixad.

Inga kommentarer: