onsdag 5 september 2007

workout


välbehövligt, väldigt roligt - men ack så jobbigt.

min mormor (ja, du läste rätt), drog iväg mig till hälsoskaparna på spinning och styrketräning. jag är död, jag får inte ur mig mer. det märks att man inte tränat på hela sommaren, när man sitter i biceps-maskinen ( biceps som förövrigt är obefintliga på mina armar) och jobbar halvt ihjäl sig till någon ryslig techo-dänga. dock hade jag kul som sagt, väldigt kul, och det blir nog så att jag drar dit en gång i veckan. det får räcka.


likaså detta inlägg får räcka, dags för att varva ned lite i soffan nu. dyka ned under filten, med idol på teven och något smarrigt i munnen. förövrigt, så ska tilläggas att jag saknar mitt allt ofantligt mycket - kom hit med dig fredrik - bums !
adios amigos !

1 kommentar:

Fredrik Larsson sa...

Klart att det är Ola Svensson, Du kan ju hela Nathalie låten ;) haha