onsdag 19 september 2007

vilka dagar!

sprattla lite med benen, sprattla lite med armarna.
dags att börja gör sig redo för en svettig timme på hälsoskaparna. dags för spinning och bodycombat. hujeda mig vad roligt. så snart ska jag ta mig till träningslokalen i sällskap med mina orakade ben (som jag är för lat att göra någonting åt), som man ju förstås måste visa upp på grund av klädseln. livet är hårt ibland.

skolan har fungerat enligt planerna idag. engelskan och grammatiken har väl varit det enda riktigt hemska under dagen. förövrigt rätt smärtfritt.
hur som helst, är jag i alla fall glad och helt fullproppad med längtan. imorgon kommer nämligen min alldeles egna fredrik hit, och på lördag blir det som sagt lite alkohol tillsammans med vänner här i huset. och redan ikväll så är det ju 'myggan' på teve, vilket man inte får glömma. vilka dagar, vänner. vilka dagar ..

Inga kommentarer: