lördag 8 september 2007

varför är det party i strängnäs?


mamma drog upp mig ur sängen för runt tjugo minuter sedan. hon tyckte det var katastrof, så det har jag kompenserat med att plocka ur diskmaskinen på morgonen. duktig elin!


kvällen igår blev fantastiskt lyckad, och jag hade riktigt kul. vi gick till emma allihopa, satt där och poppade musik, pratade och drack lite alkohol. efter att alla blivit lite småparty så knallade vi ned på stan, där jag tror att varenda själ i hela stan befann sig. vad hände? varför är det party i strängnäs? hur som helst så var det himla trevligt, och det slutade med hemfärd runt klockan ett.


ikväll, däremot, så är det fredriks tur att roa sig. det blir nog rätt lugnt för min del. ska kika på finnkampen och självklart på fotbollen, fler planer än så har jag inte. men kommer det upp några trevliga erbjudanden så bangar jag knappast. ni vet mitt nummer ..

Inga kommentarer: