måndag 17 september 2007

tédrickande bokslukare.


ännu en dag har gått, och jag känner mig väldigt nöjd. dagen gick snabbare än förväntat, och det var underbart roligt att få träffa alla i skolan igen för lite "eftersnack" om helgen.

kommande helg kommer så klart att bli minst lika trevlig, då min älskling kommer hit och får chansen att träffa allt trevligt strägnäsfolk på mitt lilla sammanträde hemma hos mig på lördagen.


jag har inte gjort så hemskt mycket idag. läst lite, i min nya bok som jag påbörjade igår. jag är redan fast, och jag har redan slukat 204 sidor. har även hunnit med lite svenska, som ska lämnas in imorgon. har en av tre texter kvar, och det blir inte alls ansträngande. för att vara ärlig, så är det mest kul. att uttrycka sig med bokstäver, ord och meningar är någonting jag tycker om hemskt mycket.

dags för lite té-kokande nu. var på ostaffären och inhandlade underbart gott té med mamma idag. södermalms blandning, earl grey extra, champangeté samt periskoté.
beslutsångesten tar vid, vad ska jag välja ?

Inga kommentarer: