torsdag 13 september 2007

snörvel

här sitter jag, helt utarbetad efter nästan oavbrutet plugg sedan hemkomsten. har ett redigt historiaprov imorgon på allt från upplysningstiden, till amerikanska och franska revolutionen, till gustav III som blev skjuten på operan. jag säger då det, historia är inte min grej...

jag är dock stolt över mig själv, för att jag lyckats hålla fingarna borta från saker jag inte ska göra under min pluggtid. ingen bilddagboken, ingen last.fm, och ingen blogg. jag är riktigt stolt över mig själv, som lyckas motstå frestelsen till dessa saker, och istället koncentrerat mig på historian. *klappar mig själv på huvudet*

men nu govänner, är det dags för lite idol-tittande med en rejäl kopp té. börjar åka på en ordentlig förkylning också, snorig och prosit-ig till tusen. snörvel, snörvel. härligt värre liksom, jag älskar livet.
la vita é bella !

Inga kommentarer: