fredag 14 september 2007

kvicka timmar

precis så som rubriken säger, så har denna dag trots allt, inte blivit så smärtsam som jag trodde. provet kändes sådär, men resultatet återstår att se.
förkylningen går dock åt helt fel håll, och jag känner mig bara ännu mer förkyld nu. vi får hoppas att det lägger sig efter massa härlig sömn, och lite kurerande i sängen för fröken elin. imorgon måste jag ju vara pigg ju. men å andra sidan är det nog ingenting att oroa sig för. jag har varit pepp hela veckan, ju.

om man skulle ta och gå och sova lite, kanske? ja, det ska jag minsann göra. krypa ned i sängen, och när jag vaknar ska jag vara pigg och förkylningen borta med vinden. ja! - det låter skitbra. så får det bli. ner i sängen, ringa till nutten, och sova.
förkylningen börjar redan bli bättre ..

Inga kommentarer: