tisdag 11 september 2007

historical events inside my box of joy

uh, bara tisdag. det känns redan som om veckan varat i en evighet. detta endast på grund av att jag har massor att se fram emot, då ska tiden alltid jävlas med en och gå extra sakta. på torsdag, till exempel, så kommer min älskade fredrik hit. det ska förstås bli lika trevligt som vanligt. och på lördag, då är det ju insparken som sagt. om tiden bara kunde springa på lite...

förövrigt så verkar det som om det bara går utför vad det gäller mig. har en nedrans massa läxor, inlämningar och ett ordentligt historiaprov på fredag. inte alls pepp, inte alls. historian är förövrigt så tråkig så att, om jag kunde, nästan hellre skulle ta mig tillbaka till 1700-talet och lägga mig frivilligt under den där nedrans giljotinen, hellre än att sitta och plugga på massa meningslösa händelser och personer som fann för 300 år sedan. jadu, jag säger då det...

dagens bästa: när frida spelade snake på lektionen & förlorar - "men vad fan! bara 328?! jag trodde jag hade fått 1000, minst!
dagens sämsta: vädret. återigen. utan vidare kommentar.

Inga kommentarer: