söndag 16 september 2007

galet röjj och dödande fötter.


efter att ha sovit till klockan visade 13.43, så drog jag mig i alla fall upp, otroligt nöjd med föregående timmar. som ni alla vet så var det alltså dags för den årliga insparken, och jag måste säga att vi hade det hemskt kul.

efter en fartfylld förfest hemma hos emma med ett trettiotal goa filurer, var det dags att knalla ned på stan och ta sig in på waldermars. där fortsatte partyt, med näst intill oavbrutet röjj på dansgolvet tillsammans med alla tjejerna, prat med andra europaelever och helt enkelt en glädjefylld kväll. hemfärden var dock smärtsam, efter att ha knallat runt i världens mest obekväma stövlar hela kvällen, men eftersom jag hade min underbara fredrik i telefonen, så kunde man stå ut med lite extra.

ja, så nu sitter jag här. med massa fina stunder i huvudet, och massa längtan och förhoppningar inför kommande vecka och helg. ja, allting känns bara fantastiskt bra.
en glad elin lämnar nu datorns värld, tack och hej !

1 kommentar:

Fredrik Larsson sa...

och jag blir glad av dig med, det är därför du är min kärlek