tisdag 4 september 2007

first in line

eller egentligen inte.
kan det vara den femte? eller kanske bara den fjärde? hur som helst så är denna alltså inte den första bloggen jag har haft i min ägo. i början har jag varit frenetiskt skrivande på varenda en utav dem, men sedan har det sakta med säkert runnit ut i sanden. dock ska jag försöka göra mitt bästa för att behålla denna. ja, ett tag i alla fall.

jag tänker i alla fall hoppa över att berätta allt om mig själv, jag är trots allt ganska ointressant. dessutom kommer alla som läser detta känna mig också, åtminstone större delen. och därför struntar jag i det. eventuella frågor får hänvisas till mig i alla fall!
nåväl, jag är som sagt en ganska ointressant person, men med ett alldeles underbart liv. en fantastisk familj, förmodligen de bästa vänner man kan få tag på, och en alldeles underbar pojkvän, fredrik. här kom det alltså in något nytt, eftersom denna fredrik inte nämts i någon av mina föregående bloggar. hur som helst, så finns inte mycket mer att säga om honom, förutom att han gör varje dag till en helt underbar dag. dessutom känns det skönt att ha någon att lita sig mot. någon att bolla tankar med.

och visst är det väl underbart när bollarna ser likadana ut?

Inga kommentarer: