lördag 8 september 2007

datormonster medför bekymmer


hej jag heter elin. jag är en väldigt känslig, förälskad, konstig, ibland rolig, ganska dum, smart, dryg, snäll, glad, utåtriktad, mobbad, flummig, muppig, galen, orädd, lång, smal, ärlig (när jag inte ljuger), fattig och svag människa. jag har små gröna dator-monster i huvudet som håller på att ta över mitt liv. de tvingar mig till att sitta här.

mitt liv har börjat gå utför rätt duktigt, jag vill inte tänka på hur många timmar jag tillbringar här. ingenting är som det ska och jag retar numera upp mig på så små saker. kan få världens utbrott om det lossnar nagellack på en nagel, eller om en hårslinga inte faller på plats som den ska. och nej, jag är inte perfektionist, och har inte pms heller. det är bara som det är just nu. ytterst känslosam är jag, helt sjukt. upptäckte till exempel mig själv med att sitta och stirra upp i taket för en stund sedan, och så hade jag troligen suttit i en sådär fem till tio minuter.. ni förstår, antingen så är jag pyskisk störd av någon anledning, eller så är jag bara riktigt ordentligt ur form. skulle chansa på att det är båda delarna..
lyssnar på lisa miskovskys skiva, förresten. den är helt okej. inte riktigt den musiken som jag brukar lyssna på, men den här männsikan sjunger rakt in i hjärtat! låten "foxholes" är rätt bra faktiskt.

foxhole
rävhål
rövhål

dagens bästa: när jag läste på text-teve idag. "lastbil körde ner för stup - 83 döda". indien har lyckats igen, jag säger då det..
dagens sämsta: att jag saknar fredrik något fruktansvärt mycket. det börjar bli smärtsamt.

1 kommentar:

Fredrik Larsson sa...

Jag har börjat hata saknad, för jag mår dåligt av det. Jag vill vara med dig nu älskling, så är det bara