fredag 14 september 2007

über-snörvel.

snörvel.
nattens frenetiska torrhostande, vilket gav mig ungefär tre-fyra timmars sömn (tack gud) har nu övergått i en fas då, trevligt nog, snoret bara vill forsa ut. det är snörvel och snyt, som medför en otrolig huvudvärk. inte alls kul, minsann. men det ordnar sig, som med allt annat.

snart dags för veckans fruktade historiaprov. känns ju inte bra direkt, men å andra sidan ska det bli skönt att få det avklarat. mer redo än så här kommer jag inte bli, och det är knappast ett faktaprov som man kan plugga till i alla fall. här är det analyser, reflektioner och jämförelser som gäller. (tack igen gud, livet känns genast mycket bättre).

nej, tacka vet jag insparken imorgon! kommer bli en hejdundrande kväll tillsammans med mina vänner och alkoholen. och på torsdag, då kommer nutten fredrik hit också, och förgyller min helg. blir troligtvis lite msåparty hemma hos mig under den lördagen också. mest på fridas initiativ, men ändå ..
nehe, vänner. dags för lite historialäsande innan lektionen börjar. med lite pizza i magen och (förhoppningsvis) lite historia i huvudet, så ska provet nog gå kanonens!
G'DBYE FOLKS !

Inga kommentarer: