lördag 8 september 2007

alkohol vs. ensamhet

nedrans match, att vi inte har fått några mål än. tokigt värre.
det ordnar väl sig förhoppningsvis, för vi ska ta dem!
nåväl, kom hem för ett tag sedan, efter ett biobesök med frida. för en gångs skull förmådde sig saga bio här i stan att visa en film, något som inte hör till vanligheterna. det blev hur som helst 'på smällen' för hela slanten. en otroligt rolig, och fullkomligt störtskön film. en glädje-booster som heter duga. go watch it!

på tal om ingenting så är det fest här hemma. eller ja, mamma och pappa har fest. en nedrans massa fullt, trevligt folk här faktiskt. givmilda till tusen, så har sitter man med en alldeles egen, läskande grogg. funderar på att dra mig ut och dricka upp resten av den alkohol jag har, men nej.. på något sätt så vinner tröttheten över partystämningen med 1-0 genom ett ribba-in-skott. komiskt nog, så blir det till att sitta hemma.
jag säger som florence valentin-gänget - "det är en sån kväll, jag dricker för mig själv ..." och med det, inklusive att jag saknar fredrik mer än någonsin förut, så tackar jag för mig själv.

TREVLIG LÖRDAG, SVERIGE.

Inga kommentarer: